Din beställning packas och lämnar lagret inom en arbetsdag. Leveranstid inom Sverige 3-5 dagar.

Kundservice- & orderansvarig

Har du en passion för inredning, design och material? Och att dessutom hjälpa människor, svara på frågor och ge service? Sök då den här tjänsten hos oss. Vi tror att du kan vara rätt person!

OM ROLLEN

Den vi söker är en person som är redo att ge den bästa servicen till våra kunder, hantera frågor, lägga beställningar samt följa upp frakter och ordrar. Kontakten och kommunikationen med våra kunder går via mejl, telefon och kan även ske i form av besök i vårt showroom. Du blir rösten och den personliga kundkontakten hos oss. Din arbetsplats finns i vårt nya fina showroom och kontor i Gustavsberg utanför Stockholm. Det ligger i Gustavsbergs hamn nere i den gamla porslinsfabriken. Här är luftigt, ljust och här finns en plats för dig att börja jobba. Detta är en ny roll och tjänst hos oss och du får vara med och utveckla hur vi jobbar med både nya och befintliga kunder. Våra kunder finns runt om i Sverige och hela Norden och kan vara både privatkunder och företag.

DIN PROFIL

Som person är du noggrann, social och metodisk. Du är har lätt för att lära dig och gillar när det händer mycket.

- Du gillar att hjälpa människor, ge en bra upplevelse och se till att saker funkar bra.

- Du får gärna ha erfarenhet från andra servicejobb.

- Du har lätt för att kommunicera i tal och skrift på svenska och engelska (ett plus om du kan fler av våra nordiska språk!).

- Du har ett intresse för inredning, design och äkta material.

- Du måste inte ha erfarenhet från stenbranschen – vi lär dig allt du behöver veta.

ANSÖKAN

Ansökan med CV och personligt brev skickas till Deniz Bulus via support@ostersjosten.se

Svenska
Svenska